Svět se pomalu ale jistě přesouvá do online!

Potkalo to i vás ? Nevíte, co vás přesně čeká a máte strach,
že uděláte chyby?

 

Prodeje vám jedou, ale

  • nejste si jistí, zda máte správně nastavený prodejní systém
  • tápete, jak správně nastavit double opt-in
  • máte zmatečné obchodní podmínky
  • zásady pro zpracování osobních dat jsou neúplné
  • nakupujete aplikace ze zahraničí hlava nehlava, ale již neřešíte účetní komplikace
  • máte binec ve svých dokladech a hledáte je zpětně po emailech

Pro koho je tento kurz určen?

Pro online podnikatele

Pokud si vše připravujete sami, je třeba, aby bylo vše nastaveno správně a tím byla ušetřena práce a čas účetních. No a vy tím samozřejmě ušetříte!

Pro virtuální asistentky

Spolupracujete s online podnikateli a řešíte jim backoffice nebo nastavení systémů? Daný kurz vám zvýší vaší kvalifikaci a podnikatel může v klidu spát, protože má vás :)

Dříve než se do práce v online vážně pustíte, je třeba o něm pár věcí vědět.

A opravdu nestačí mít postaven web. Je třeba mít prodejní web.
A k tomu se vážou určitá specifika.

Důležitá je účetní a legislativní stránka a také správné nastavení automatických procesů.

70 % podnikatelů to má nastaveno špatně!

Před pár lety jsem se setkala s online byznysem a od té doby s podnikateli řeším, jak zaúčtovat tu a onu konkrétní fakturu, jak správně nastavit prodejní systém,  kdy se stát identifikovanou osobou apod.

Díky těmto zkušenostem jsem se rozhodla, že vytvořím kurz, abyste se vyvarovali zbytečným chybám.

Společně nastavíme vše správně hned od začátku, abyste mohli v klidu tvořit a neměli noční můry z toho, že na vás přijde někdo z finančáku.

Mimo samotné účetnictví se zabývám automatizací a správným nastavením formulářů, takže vám ušetřím čas i nervy.

Podnikat online naplno vás brzdí, protože

nevíte, jak vložit formuláře pro sběr kontaktů a prodejní formuláře na web ?
nevíte, jak funguje double-opt in a jak pořešit GDPR?
máte pocit, že je složité nastavit prodejní formuláře tak, aby bylo vše správně z účetního hlediska?
nevíte, jak propojit banku pro automatické párování plateb?
si nejste jistí, zda se musíte stát identifikovanou osobou nebo dokonce plátcem DPH?
se bojíte prodávat do zahraničí, abyste nespadli do tzv. systému MOSS?

Tak už se bát nemusíte!

V online kurzu
PODNIKEJ ONLINE A BEZ POKUT
vám ukážu, jak to celé zmáknout
a na co si dát pozor!

Za 2 900 Kč (příp. 2 x 1 500 Kč na splátky) získáte skvělé know-how, jak se v online podnikání neztratit, ale naopak ho co nejlépe a v pohodě rozvíjet legislativně správně!

V kurzu se dozvíte:

  • Co jsou to elektronické služby
    co naopak elektronické služby nejsou, a jaká jsou jejich specifika
  • Zásady pro zpracování osobních údajů
    Jak mají správně vypadat, včetně vzorového textu
  • Nastavení double opt-in formuláře
    Postup, jak takový formulář nastavit správně v emailových systémech Smartemailing a MailerLite
  • Jak nastavit a vložit formulář pro sběr kontaktů
    Návod v textu i videu pro emailový systémy Smartemailing a MailerLite
  • Všeobecné obchodní podmínky
    Co vše musí obsahovat, včetně vzorových podmínek, které můžete použít pro vaše podnikání
  • Nákup a prodej z a do zahraničí
    Rozdíl mezi nákupem a prodejem zboží a služeb
  • Identifikovaná osoba
    Co je to, kdy a jak je třeba se k ní registrovat
  • Obrat pro plátcovství DPH
    Z čeho se počítá, odkud ho zjistíte a na co si dát pozor
  • Jak vyplnit přiznání k DPH
    Návod v textu i videu
  • Režim MOSS
    Co to je, jak se do něj registruje, kdy a kam je třeba odevzdat daňové přiznání
  • Fakturace
    Zda je třeba vystavovat zálohové faktury, kdy udělat storno fakturu a kdy opravný daňový doklad
  • Jak nastavit prodejní systém správně z účetního hlediska
    Návod v textu i videu pro prodejní systém FAPI
  • Typy účetní evidence
    Kdy využít paušálních výdajů či paušální daně a kdy vést daňovou evidenci příp. účetnictví
  • Datová schránka
    Zda je třeba mít pro podnikání datovou schránku, její výhody a nevýhody
  • Výdaje při podnikání z domova či online
    Jaké náklady či výdaje si můžeme nebo naopak nemůžeme uplatnit při podnikání z domova
  • Správná evidence a příprava účetních dokladů pro účetní
    Jak a kde lze evidovat účetní doklady, jak je efektivně předat účetní

Kurz spouštím 1. 3. 2021. Jeho cena bude 4 900 Kč.

Již nyní jej ale můžete koupit v předprodeji
za 2 900 Kč (příp. 2 x 1 500 Kč na splátky),

což je částka nižší než pokuta z finančáku, když nebudete mít správně nastaveno double opt-in nebo se stanete identifikovanou osobu o rok později, než byste měli!

Pokud tedy chcete v noci v klidu spát a nebudit se hrůzou, zda je vše správně nastaveno, prostě si podnikat online na pohodu, je pro vás kurz tou pravou volbou!

Za tuto cenu získáte:

  • neomezený přístup do kurzu
    i poté, co se zvedne jeho cena
  • lehkost vašeho online podnikání
    díky programu se vyhnete pokutám z finančáku a můžete v klidu spát
  • přístup do facebookové skupiny
    odkaz na skupinu najdete v členské sekci kurzu
  • zpracování daňové evidence či daňového přiznání za zvýhodněnou cenu
    slevový kód na 500 Kč a objednávkový formulář je k dispozici v členské sekci kurzu
  • garance aktualizace v případě legislativních změn
    v případě, že se naše zákony změní, bude kurz upgradován a vy si zaplatíte pouze manipulační poplatek za změnu

Máte nějaký dotaz ke kurzu? Zeptejte se mě!

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu. Zásady zpracování osobních údajů

Online kurz pro vás vytvořila

Katka Sanetrníková →
dávám lehkost vašemu podnikání

  • Přes 15 let vedu daňovou evidenci sobě i klientům a před lety k tomu přibylo vedení účetnictví a mezd.
  • 5 let se specializuji na daňovou evidenci a účetnictví online podnikatelů, se kterými komunikujeme skrz digitální nástroje a jsme v úzkém kontaktu.
  • Pomáhám jim vyznat se v džungli zákonů a nařízení týkající se prodejů zboží a služeb z a do zahraničí.
  • Preferuji "měsíční účetnictví", naopak nemám moc ráda „krabicové účto“, již několikrát se mi stalo, že jsme našli kostlivce ze začátku roku a zbytečně se přicházelo o doklady nebo se muselo dodaňovat.
  • Proto i klientům nastavuji prodejní systémy FAPI a SimpleShop, tak aby byly účetně správně v souvislosti s platnou legislativou a také v souladu s jejich účetnictvím.
  • Vytvářím webové formuláře a šablony v emailovém systému Smartemailing v souladu s nařízením GDPR.
  • Se zájemci o poradenství vedu pravidelné online konzultace.
  • Vytvářím online programy, abych podnikatelům zjednodušila jejich práci a vyhli se tak zbytečným pokutám z finančáku.